Samen dansen met je peuter

Peuter bij de ouder/peuterdans Balletstudio Mirjam Ouwerkerk

Veel jonge kinderen bewegen en dansen graag. In de lessen ouder/peuterdans laten we daarom de peuters tussen 2 en 4 jaar samen met een ouder op speelse wijze kennis maken met dans en muziek. Het (dans)plezier staat in deze lessen voorop! Door kleine oefeningen en improvisatie, aansluitend bij de belevingswereld van de peuter, wordt de kinderen lichaamsbewustzijn bijgebracht, de ontwikkeling van de motoriek gestimuleerd en raken zij vertrouwd met bewegen op muziek. Wat is er mooier dan dat je peuter dit leert in het gezelschap van een ouder en natuurlijk de eigen meegebrachte knuffels! Na de les staat er koffie en thee klaar voor de ouders en limonade voor de kinderen.

Deze dansles wordt gegeven door Mirjam Ouwerkerk in de Balletstudio in Hazerswoude-Rijndijk.

Gratis proefles aanvragen