Dansers van Balletstudio Mirjam Ouwerkerk op het podium tijdens onze jaarlijkse voorstelling in het theater in Alphen aan den Rijn.

Bij Balletstudio Mirjam Ouwerkerk staan een persoonlijke benadering, de kwaliteit van het dansonderwijs en het plezier in dansen voorop. Een gezellige en positieve sfeer in de lessen en de focus op de ontwikkeling van iedere leerling, beginner of gevorderd, zijn voor onze docenten het belangrijkste. Wie bij ons les volgt voelt eigenlijk een beetje als familie aan.

Voor ons is dans een podiumkunst en dit hoort op het podium. In onze lessen werken we daarom aan het inlevingsvermogen, de expressie en het zelfvertrouwen van onze leerlingen, zodat deze klaar zijn en zich klaar voelen om op het podium te staan bij onze jaarlijkse voorstellingen. Bij deze optredens worden de aangeleerde technieken getoond in door onze docenten gemaakte choreografieën. Gecombineerd met prachtige kostuums, schmink, decor en lichten dansen onze leerlingen zo elk een eigen hoofdrol in een professioneel theater.

Wij hechten naast sfeer, ook veel waarde aan de kwaliteit van de lessen. Bij ons zijn dan ook alle docenten hbo-opgeleid en hebben jarenlange ervaring. Zelf volgen zij regelmatig ook professionele dansles om op een hoog niveau les te kunnen blijven geven. Dansdocenten Mirjam Ouwerkerk, Jeannette Verberk en Silvia Opstal zijn de bevlogen docenten van de dansschool die deze visie en het enthousiasme voor dans delen. Lees meer over onze docenten onder het kopje Docenten.

• Gezellige en positieve sfeer
  • Persoonlijke aandacht
  • Energieke lessen
  • Enkel HBO-opgeleide dansdocenten